Rozwiązania mobilne

Comarch ERP Optima

Wykorzystaj rozwiązania mobilne i otwórz swoją firmę na nowe możliwości

Rozwiązania mobilne to nowoczesne narzędzia dostępne zarówno na smartfony jak i tablety wspierające kluczowe procesy firmy, tj. sprzedaż (SFA), magazyn, backup danych czy analizy Business Intelligence.
W skład pakietu Comarch ERP Aplikacje mobilne wchodzą trzy nowoczesne narzędzia zintegrowane z systemami Comarch ERP XL, Comarch ERP Altum i Comarch ERP ERP Optima. Umożliwiają one pracownikom różnych działów wykonywanie codziennych zadań na urządzeniach przenośnych.

Comarch ERP Mobile Kierownik Sprzedaży

Poznaj korzyści

Kierownik Sprzedaży to aplikacja dla dyrektorów i kierowników sprzedaży umożliwiająca sprawne zarządzanie pracownikami mobilnymi na dowolnym urządzeniu, w dowolnym miejscu poprzez:

  • szybki sposób planowania, przeplanowywania, potwierdzania i odrzucania działań pracownikom
  • optymalizacja tras, podczas planowania działań
  • podgląd działań wykonanych przez pracowników w Comarch ERP Mobile Sprzedaż
  • możliwość sprawdzenia aktualnego położenia pracowników oraz analizy zarejestrowanych przez nich tras
  • dodawanie i edytowanie znaczników (statusów pracy), wymaganych do raportowania pracy pracowników
  • sprawną komunikację z pracownikami oraz możliwość przekazywania pilnych wiadomości
  • zarządzanie rejonami, pracownikami oraz kontrahentami
Responsive Web Design sprawia, że strony aplikacji automatycznie dostosowują się do rozmiaru ekranu w związku z czym aplikacja jest przejrzysta i wygodna w użytkowaniu na każdym urządzeniu typu smartfon, tablet, PC.

W zależności od systemu Comarch ERP z jakim współpracuje aplikacja mobilna, dostępność poszczególnych funkcjonalności może być zróżnicowana. Zachęcamy do kontaktu z nami w celu pozyskania szczegółowych informacji.


Monitorowanie

Dla pracowników przebywających poza biurem istotna jest możliwość łatwej komunikacji z współpracownikami. Z kolei z punktu widzenia osób zarządzających ważną kwestią jest monitorowanie aktualnego położenia pracowników oraz tras przejazdów przedstawicieli handlowych zarejestrowane w Comarch ERP Mobile Sprzedaż.

Kierownicy bezpośrednio odpowiedzialni za wybranych pracowników w firmie mogą w wygodny sposób poprzez przeglądarkę internetową:

  • monitorować bieżące pozycje pracowników z perspektywy mapy
  • sprawdzać, czy trasy zostały zaplanowane i wykonane optymalnie do potrzeb
  • definiować indywidualne statusy pracy wymagane do raportowania pracy pracowników
  • sprawdzać pozycje GPS pracowników, w których wykonywali operacje tj. rozpoczęcie dnia pracy, zatwierdzanie zamówienia, wykonanie zdjęcia z Comarch ERP Mobile Sprzedaż
  • przesyłać pilne komunikaty do swoich pracowników
Responsive Web Design sprawia, że strony aplikacji automatycznie dostosowują się do rozmiaru ekranu w związku z czym aplikacja jest przejrzysta i wygodna w użytkowaniu na każdym urządzeniu typu smartfon, tablet, PC.

W zależności od systemu Comarch ERP z jakim współpracuje aplikacja mobilna, dostępność poszczególnych funkcjonalności może być zróżnicowana. Zachęcamy do kontaktu z nami w celu pozyskania szczegółowych informacji.


Optymalnie zaplanowany dzień pracy

Kierownik planując działania swoim pracownikom może uwzględnić najbardziej optymalną trasę oraz czas potrzebny na przejazd. Dodatkowo można wyświetlać natężenie ruchu, co również usprawni planowanie działań.
Zaplanuj optymalny dzień pracy w trzy kroki:

  • Podaj działanie jakie chcesz zaplanować oraz wskaż miejsce jego rozpoczęcia.
  • Wskaż kontrahentów, których powinien odwiedzić pracownik.
  • System sam zaplanuje optymalną trasę przejazdu i pokaże ją na mapie.
Kierownik może planować działania z wykorzystaniem optymalizacji tras, wszystkim swoim pracownikom, za których jest odpowiedzialny. Ale również każdy z pracowników, który na co dzień rejestruje swoje trasy przejazdu, może w analogiczny sposób zaplanować sobie samemu optymalny dzień pracy.

Comarch ERP Mobile Sprzedaż

Poznaj korzyści

Sprzedaż to aplikacja oferująca szeroki wachlarz funkcjonalności usprawniających pracę przedstawicieli handlowych przede wszystkim poprzez:

  • dostęp do pełnej historii transakcji, płatności i kontaktów z Klientem
  • przeprowadzenie transakcji sprzedaży typu preselling (przyjmowanie zamówień i ofert u klienta), a także szybkiej ich realizacji po stronie magazynu, przy wsparciu aplikacji Comarch WMS Magazynier
  • przeprowadzenie transakcji sprzedaży typu vanselling (realizacja transakcji sprzedaży u klienta), poprzez wystawienie faktur, paragonów lub wydań zewnętrznych z drukowaniem lub fiskalizacją dokumentów
  • drukowanie dokumentów na mobilnych drukarkach termicznych lub z podpisem klienta na drukarkach laserowych
  • wysyłanie plików PDF z wydrukami dokumentów
  • skuteczne planowanie i realizowanie wizyt handlowych, z wykorzystaniem wzorców wizyt definiowanych w systemie Comarch ERP XL oraz intuicyjnego Terminarza
  • wykorzystanie różnych typów elementów wizyt handlowych, co umożliwia zastosowanie aplikacji praktycznie w każdej branży
  • rejestrowanie spotkań i kontaktów telefonicznych dostarczając tym samym pełnej informacji do centrali o wszystkich działaniach podjętych z klientami
  • realizację działań zaplanowanych przez kierownika w Comarch ERP Mobile Kierownik Sprzedaży
  • rejestrowanie tras przejazdów oraz wykorzystania komunikatora do kontaktu między pracownikami
  • planowanie nowych oraz przeglądanie już zrealizowanych działań w aplikacji dostępnej na dowolnym urządzeniu przez przeglądarkę
W zależności od systemu Comarch ERP z jakim współpracuje aplikacja mobilna, dostępność poszczególnych funkcjonalności może być zróżnicowana. Zachęcamy do kontaktu z nami w celu pozyskania szczegółowych informacji.


Monitorowanie

Dla pracowników przebywających poza biurem istotna jest możliwość łatwej komunikacji z współpracownikami. Osoby pracujące w terenie mogą:

  • komunikować się między sobą za pomocą aplikacji zainstalowanej na smartfonie lub tablecie opartych na platformie Android
  • określać statusy pracy, np. załadunek, otwarcie klapy
  • przeglądać zarejestrowane trasy w aplikacji dostępnej na dowolnym urządzeniu przez przeglądarkę internetową
Z kolei z punktu widzenia osób zarządzających ważną kwestią jest monitorowanie tras przejazdów przedstawicieli handlowych. Kierownicy bezpośrednio odpowiedzialni za wybranych pracowników w firmie mogą w wygodny sposób monitorować ich trasy przejazdów z Comarch ERP Mobile Kierownik Sprzedaży


Zaplanuj wizytę handlową dostosowaną do własnych potrzeb

Aplikacja umożliwia skuteczne planowanie i realizowanie wizyt handlowych w oparciu o wzorce wizyt, jakie zostały zdefiniowane w systemie Comarch ERP XL. Wizyta może składać się z dowolnie nazwanych oraz wybranych elementów, a przez to jeszcze lepiej być dostosowana do potrzeb i celu planowanej wizyty u Klienta.
Tworząc wzorzec wizyty można skorzystać z elementów takich jak:

  • Rejestrowanie dokumentu z możliwością wskazania towarów proponowanych oraz wymaganych.
  • Rozliczanie należności.
  • Ankiety.
  • Wykonywanie zdjęć (Merchandising).
  • Raport konkurencji.
  • Raport obecności.
  • Wydawanie materiałów marketingowych.
  • Notatka.
Kierownik może planować działania z wykorzystaniem optymalizacji tras, wszystkim swoim pracownikom, za których jest odpowiedzialny. Ale również każdy z pracowników, który na co dzień rejestruje swoje trasy przejazdu, może w analogiczny sposób zaplanować sobie samemu optymalny dzień pracy.


Prostota działania, maksimum zadowolenia

Korzystanie z analiz na urządzeniu mobilnym jest intuicyjne i proste, ponieważ aplikacja zaprojektowana została zgodnie ze wszystkimi standardami, wymaganymi dla urządzeń dotykowych z funkcjami Multi-Touch.
Dodatkową zaletę stanowi fakt, iż smartfon bądź tablet obsługuje większą ilość gestów, niż komputer osobisty, dlatego aplikacja wymaga mniejszej ilości okien i opcji – więcej akcji można wykonać w ramach jednego ekranu.


Comarch WMS Magazynier

Poznaj korzyści

Z Comarch WMS Magazynier można szybko przygotować towary do przyjęcia i wydania poprzez:

  • stały dostęp do informacji o kontrahentach i towarach (kartoteki kontrahentów i towarowe)
  • łatwe filtrowanie listy towarów według kryterium użytkownika (kod, EAN, nazwa, cecha, położenie, nośnik)
  • możliwość weryfikacji towaru na podstawie sczytanego kodu EAN
  • obsługę nośników
  • monitorowanie postępu realizacji
  • realizowanie jednej dyspozycji przez wielu operatorów
Dostosuj aplikację bezpośrednio do potrzeb klienta poprzez konfigurowalność oraz nakazowość dającą:
  • możliwość skonfigurowania kroków realizacji dyspozycji
  • wyłączenie zbędnych procesów
  • zmiana kolejności realizacji kroków
  • zmiana treści komunikatu
  • uproszczony interfejs z dużymi przyciskami


Jasne komunikaty zrozumiałe dla każdego pracownika magazynu

Jasno i zrozumiale przekazane informacje, co pracownik powinien zrobić w danym kroku procesu realizacji dyspozycji magazynowych, to z pewnością:

  • oszczędność czasu
  • eliminowanie pomyłek i błędów
  • szybsze wdrożenie nowego pracownika
  • jasny przekaz polecenia
  • ograniczenie kosztów
  • brak papierologii

Potrzebujesz pomocy technicznej?

Dostępna w dni robocze od 9:00 do 17:00
Infolinia: 801 090 024
z tel. kom.: 12 350 27 56
e-mail: bok@inf-tech.pl

POMOC
© 2015. INF-TECH Sp. z o.o. / Wykonanie: creatyvna.com