CRM i serwis

Comarch ERP Optima

Comarch ERP Optima CRM

Comarch ERP Optima CRM to moduł, dzięki któremu można planować kanały kontaktu z klientem, ewidencjonować przeprowadzone spotkania, rozmowy telefoniczne oraz przydzielać zadania pracownikom, a także przeprowadzić proces windykacji.

Wiedza zgromadzona w module pozwala na prowadzenie uporządkowanych działań marketingowych czy sprzedażowych. Umożliwia szybkie i łatwe filtrowanie oraz analizowanie danych, bieżącą kontrolę stopnia realizacji zadania oraz dostosowanie działań do potrzeb/wymagań poszczególnych kontrahentów. Comarch ERP Optima CRM oszczędza Twój cenny czas i czyni relacje z klientem bardziej efektywnymi.

Funkcjonalność modułu Comarch ERP Optima CRM obejmuje:

  • rejestrację kontaktów z klientami (klient, data, rozmawiający, opis przebiegu rozmowy, czas rozmowy, itd.), a także harmonogramowanie zadań i rejestrację wykonanych czynności
  • faktury cykliczne – automatyczne generowanie kompletu faktur dla wielu podmiotów - zobacz film
  • obsługę firmowej skrzynki pocztowej (email/poczta elektroniczna)
  • przygotowanie oraz obsługę ofert handlowych

Dodatkowo moduł Comarch ERP Optima CRM Plus zawiera mechanizm automatycznej windykacji należności.

W ramach procesu windykacji możliwe jest:
  • automatyczne wysyłanie wiadomości e-mail informujących kontrahentów o nieuregulowanych płatnościach
  • tworzenie kontaktów lub zadań CRM związanych z takimi kontrahentami
  • generowanie i wysyłanie poprzez e-mail ponagleń zapłaty oraz wiadomości informujących o nieuregulowanych należnościach
  • blokowanie sprzedaży

Potrzebujesz pomocy technicznej?

Dostępna w dni robocze od 9:00 do 17:00
Infolinia: 801 090 024
z tel. kom.: 12 350 27 56
e-mail: bok@inf-tech.pl

POMOC
© 2015. INF-TECH Sp. z o.o. / Wykonanie: creatyvna.com